12april

GODKVÄLL!
En chilldag, tiden gick extremt fort idag!
Kliver upp klockan 12 sätter mig vid tvn, går och spelar kort och helt plötsligt är klockan halv 6 och jag har inte tagit tagit på mig några vettiga kläder vid det laget!

Jag, Elin och Lina bastade i alla fall, wonderful!

Ikväll har vi lyssnat på gamla godingar från the 90's. HA HA, NOSTALGI om något!
Cartoons rockar! (hehehehhehee)

Kollade även på reprisen av "Hjälp! jag är med i en japansk tv show" (hette det så?). Det var något av det skummaste jag sett, men sjukt kul att japanerna verkligen D Ö R av garv i publiken! hahaha jag ska kolla på nästa avsnitt.
Tore, vad ska man säga? killen var ju för skön, kunde inte låta bli att garva lite när man såg honom komma där och se alldeles bortkommen ut, heheheee.

Nu väntar sängen och imorn åker Elin och David hem.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0