B I O

Hejhopp!
Just i denna stund sitter jag och äter och lyssnar på The Strokes om det var någon som ville veta det och snart ska jag ner på stan för gissa vad? Jag ska på bio! Det var så längesen att jag inte är säker på när det var, om jag inte minns fel var det senaste biobesöket på höstlovet 2008: Låt den rätte komma in på Heron, jag och Ida åt nån wok grej vill jag minnas..
Det är i alla fall Felicia som ska kolla på en film och göra något arbete om jag förstod rätt? Hennes mamma, snäll som hon är bjussar på biljetten, since she couldn't go. Kändes lite fel tyckte jag men det enda jag kunde göra var att tacka och bocka sa Felicia, och vad gör man inte dåå? hehee
Kul, hoppas det blir en bra film iaf! (bättre än den på spanskan idag)

Gotta go!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

lyx dig stumpan ;) Ha det så trevligt! Puss

2009-04-22 @ 22:46:59
Postat av: fannyyy

the strokes gillar ja mää

2009-04-22 @ 23:34:46
Postat av: Ida

BIO! det glömde ju vi senast (eller var det kanske för att vi var panka?). nästa gång va :) have fun!

2009-04-23 @ 17:53:16
URL: http://idaahemming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0