En torsdag inte som alla andra

Roligare dag! Har vart på flummhumör hela dagen och fått ont i magen av allt skratt!
  • Engelska grammatik prov idag - kändes bra
  • Frisör besök - välbehövligt
  • 950 spänn fattigare - sugeer
  • vg på matteprovet - sad
  • Nationella Prov eng A imorgon - sad
  • Tv:n lever sitt eget lilla liv och vill inte riktigt lyda
Övervägande deprimerande saker villket gör mig deprimerad, jag tror jag förbrukade all min glada energi på skolan. Som Issa skulle sagt, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, hehehhehehehheeeee. inte kul men jag skrattar ändå.

Hörde jag att det skulle bli 18 års gräns på Red Bull?

Eleverna blir "tvärhöga"

hahaha

Kommentarer
Postat av: Bro

åh fan due, jag känner en snubbe som kan köpa ut lite, maaenen

2009-04-23 @ 22:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0