I see the sun rising

Hejohallå.
Idag stod solen högt på himmlen och fåglarnas ljuva sång spred glädje inom mig, mmmmmhhh. 

Nä enough. Så var det inte alls. Solen har visserligen varit framme idag också och fåglarna har kvittrat men jag har blivit döv av grannungens blåsande i sin visselpipa som tydligen är pinnen i "fotbollsglassen" .alla fattar. Nerååååå, så gullig så men hon har blåst flitigt i den! Jag själv har varit inne hela dagen, fy skäms! vilken skam. Jag har fixat tvätten (gjort ett misslyckat försök till att plugga), kollat på Robinsson reprisen! jag blir lite ledsen i ögat när alla är så dumma mot Jarmo!
Han är den värdige vinnaren och Christian kan gå och lägga sig i korgen som min pappa skulle sagt. hahahaha, betyder alltså att mr C är den som ska lämna robinsson nästa öråd enligt mig.

När jag kom in med bussen till stan befann jag mig plötsligt på subway med Anders och André som sedan våldgästade min lägenhet och åt upp mina godisar, men det göööör inget för mamma säger att jag ser ut som en köttbulle så jag ska inte äta mer. Nä skämt åsido, hehehee torrare.

NU försöker jag minsann skriva ner lite saker att säga till redovisningen imorgon. Böjar tydligen tidigare p.g.a den till och med, sånt gillar jag......
godkväll.


Danmark 2008


Kommentarer
Postat av: Ida

haahahaha... "mamma säger att jag ser ut som en köttbulle..", jag minns tiden då jag halvdog när jag hörde det där, varje gång!

2009-04-27 @ 17:45:06
URL: http://idaahemming.blogg.se/
Postat av: Foki

åh vilken härlig bild :)



svar: åh tack så jättemkt för den fina komplimangen :) jag uppskattar det verkligen, och glad blir jag! :D



// Ha det bäst! ^^

2009-04-27 @ 19:08:59
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0