back home

Hemma igen! skönt.
Nu kan jag tvätta mina kläder så jag kan återvända till Österund imorn och träffa mina vänneeeer! hihihihii

Sundsvall, det var trevligt att träffa alla. Jag fick med mig 2 nya plagg hem (vad jag hatar det ordet! PLAGG.. säg det högt. USCH(varför använder jag det då? lättsamt att skriva förmodligen eh eh). Kattis nya valp, Trigger, riktigt söt! Jag hade nästan glömt hur vassa valptänder är! haha. Jag har testat en s.k spikmatta, gjorde ont till en början, sen blev man avslappnad.

Resan hem gick ganska fort och vi fick reda på att Simon fått jobb! 118100 om jag inte tar fel. tummen upp!

Trigger, som inte längre var så liten.  INNAN
   
                                       

NU

Kommentarer
Postat av: Anonym

min mamma tjatar verkligen om en sån där spikmatta, hon tycker att både hon och jag behöver en? ehehehe. mamma då. jag tror starkt att hon kommer köpa en. gör det inte ont? hehe

2009-04-16 @ 22:03:02
Postat av: Lovisa

I början känns det lite, sen blir det varmt typ och sen känns det inte så mycket, man blir avslappnad och det är faktiskt ganska skönt! ska motverka spänningar och sånt. http://www.spikmattan.com/index.php :)

2009-04-16 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0