damråttor och fika.

Idag har jag städat. oj vad jag har städat. tror aldrig att jag har städat så här mycket förut!(lögn)sprungit runt med dammtrasan i ena handen och skurmoppen i den andra! UTROTAT ALLT SOM HAR MED DAMM ATT GÖRA! (mohahaha)
Jag kände mig nästan som dom där städtanterna på tv4, städakuten eller nåt sånt? lol

Min kära kusin och hennes creeeew(he he) från skåne var här idag det var kul (!)och jag har pratat skånska! en riktig naturbegåvning var jag, funderar på att "byta" dialekt för ett tag. Lite variation är ju alltid bra eller hur var det?(LOL)

Nu måste jag gå och fika med några vänner från vår kära huvudstad som just kleev in genom dörren och infinner sig i dom jämtländska skogarna tills på måndag, om jag inte hörde fel pratades det om en tripp till skidbacken imorgon?

jag har ingen lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0