Lägenhet, JA

JAJAYESYESIIIIIIIIH!!! :D
En uppgradering på lägenhetsfronten! Nu har vi tackat ja till lägenheten, 2an jag pratade om tidigare. Hallelujah!
Den första Juli intar vi placet! SKÖNT, NICE, UNDEBAART! heheheee

Jag var ute på en promenad i 1½ timme på den torra asfalten och fyllde mina öron med Luke Pritchards ljuva stämma, mmmmmhhh.
Efter en liten stunds vandrande kom Malin och Julia och joinade mig, eller tvärtom kanske jag ska säga. Det var skönt, men lite kallt!

Imorn hoppas jag på bättre lycka i att försöka få tag på ett engelska grammatik häfte! Det är svårt när inte en enda lärare vill öppna dörren till personalrummet eller var det heter och hälpa en stackars elev, INTE EN ENDA! (vi testade i stort sett att trycka på alla knappar jag och Tea with no success). PROV PÅ TORSDAG. kul tyckte jag..


Kommentarer
Postat av: linda

Åh, grattis till lägenheten :D

2009-04-22 @ 19:09:43
URL: http://lindaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0