Sundsvall

Nu befinner jag mig i Sundsvall med min mamma och syster, hos moster. På vägen ner tvättade vi bilen idag och ooooh så ren den blev! FANTASTISKT. Innan kunde man inte nudda den utan att bli smutsig nu glänser som diamanter i solen, nästan.
Vem kom på biltvätten?
Jag tycker det är fantastiskt roligt att sitta inuti bilen när 3 stora borst grejer (vad kallas dom?) dundrar fram över bilrutorna och vattnet splashar och så sitter man därinne och bara facineras över detta verk HAHAH lol.

Nu sitter jag i moster Kattis vardagsrum, lyssnar på Abba och beundrar den lilla valpen som nyligen blivit en del av familjen. Tänkte slänga upp några bilder senare.

SOL OCH VÄRME, YES! GOTTA LOVE IT!


2008

Kommentarer
Postat av: Ida

BILTVÄTT!! mmhhhm.. dock lite synd om man glömt stänga fönstret!

2009-04-14 @ 18:38:37
URL: http://idaahemming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0