Back to reality

Tillbaka till verkligheten dårå. Åå Ää Öö, härligt att kunna använda bokstäver med prickar igen!
Mitt förra inlägg failade för er som inte märkte det.
Ikväll runt 11 tiden anlände vi i alla fall till Oviken. Vi = Jag, mamma, Lina, Simon, Jane. (imorgon åker jag till stan)
Planet från Monastir - Tunisien blev en och en halv timme försenat p.g.a att en kille hade tappat sitt pass men han hade hunnit checka in sin plus sina 3 vänners väskor. Allt bagage var alltså tvunget att packas om för att få ut de fyra väskorna.

Jag mår dödsilla och orkar itne skriva så mycket om resan just nu då jag har varit vaken sen klockan 04.30 och nu är klockan 01.40
Jag ska mest berätta i bilder hade jag tänkt! imorgon eller övermorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0