FAIL

Allt failar, jag hoppas resan blir bra iaf.

Grattis Julia 17 år!
Ikväll var jag, Charlotte, Felicia och Johanna hos Julia på tårt/saftkalas! Vi hade bakat en jordgubbstårta och överraskade henne. Studsmatta hoppades, vi spelade badminton med den största "badminton-bollen" (eller vad det heter) jag varit med om! och lite annat mysigt.

Imorgon ska jag packa, städa och packa. På lördag åker vi till Arlanda och chillar på ett hotell tills det är dags för Tunisien på söndagmorgon! jag är ganska så jätteOpepp..






Jag och Felicia åt glass i badhusparken på dagen


Kommentarer
Postat av: charlotte

Naaw, vad mysigt vi hade ;) Syns ikväll!!

2009-08-07 @ 18:19:58
URL: http://charlottemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0