Tunisien

Mamma hade tagit med datorn så ett inlägg till innan jag åker :)
Just nu sitter jag, mamma och Lina i ett hotellrum på radisson och kollar på tv. Pappa följde inte med..
Vi har just varit nere och ätit lite och nu ska jag måla naglarna som jag inte har!
Klockan 3 måste vi kliva upp imorgonbitti. Jag ser fram emot käket på planet(frukost)! haha jag kanske är lite konstig men jag gillar mat på plan, oftast i alla fall.

Resan blir vad man gör den till, men brun ska jag i alla fall bli!



So long suckers! nerååå, pussokram och allt det där, vi hörs om 2 hela veckor eller på ett internetcafé i öknen ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ha så kul Lovisa:D

2009-08-09 @ 16:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0