all you need is love

Jag sitter i vardagsrummet och äter paradischoklad, lyssnar på Beatles och Dylan om vartannat (i skivspelaren, spotify får vila, musiken blir bättre på skiva) och har två stora schäfrar och en pudel springandes runt fötterna.
Julafton var trevlig. Den började med jobb på Ica 9-14, vi fick tårta och julmust i fikarummet och det var lugnt i affären. Klockan två kom Simon och hämtade mig och vi åkte hem till familjen. Moster, hennes sambo, schäferpojkarna och morfar hittade till Oviken även i år.

Mamma hade köpt en systemkamera till hela familjen, schysst!

Senare kommer det antagligen lite bilder, nu ska jag njuta av lugnet och tanken av att jag inte jobbar förrns på måndag.

GOD JUL!


bild från förra julen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0