blablabla

Jag blev plötsligt aspepp på nyår och jullov!

I helgen kanske jag ska till Sundsvall och då ska jag införskaffa lite julklappar och kolla efter en klänning till nyår. Jag bär inte ofta klänningar, typ aldrig skulle jag vilja säga eftersom jag inte känner att jag passar i det så väl så det känns lite ovant he he. Får se vad jag hittar!

Jag har varit sjuk sen i helgen så jag har hållit mig hemma från skolan igår och idag men imorn återvänder jag! Då ska jag upp tidigt så jag befinner mig i musiksalen klockan 8.15 med 2 ensemble mates och övar julsånger. Efter skolan blir det ännu mer sång, sista körövningen innan söndag och julkonsert.

Jag känner att jag måste lägga upp vad jag har kvar innan lovet i skolväg för min egen skull:
v.50
tisdag: muntlig bookreport - undar om jag får göra den nu när jag var sjuk
onsdag: idrott - ergonomics assignment
torsdag: nationella prov i matte B
fredag: ett litet rollspel på rättskunskapen som tillhör våran redovisning av marknadsföringslagen
v.51
tisdag: spanska  glosor/ religionsredovisning - den kristna julen

sen kommer jag inte på något mer!

ANYWAY, nu ska jag skriva en önskelista till min moster och fejsa över som hon säger(facebook alltså) och skriva klart mitt ergonomi arbete.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0