för cashen kommer sen

Jag börjar mitt inlägg med ett haha. Min tumme fick ryck och började röra på sig. Ungefär som när det rycker i ögonbrynen ibland, nån nervgrej tror jag.
Igår stannade jag i stan efter julklappsköpen(inte klar!), det var superchill! Jag badade, lyssnade på musik i en städad lägenhet med tända ljus, bakade kladdkaka, kollade på mysteriet på Greveholm och bara myste. Jag klev upp klockan 07.20 och tog bussen 8.30 till Oviken. Om femtio minuter börjar jag jobba, ICA here I come! än en gång. chashflow.

Nu på morgonkvisten fann jag även lite ny musik, Death Vessel (spotify), varsågoda:



PEACE

Kommentarer
Postat av: Fredric

tack, måste ju ändra lite på gamla tråkiga tshirtar :)

2009-12-21 @ 12:27:16
URL: http://fredricj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0