nostalgiskt

Denna förmiddag har jag lyssnat på gamla godingar i musikväg och funderat väldigt mycket. Jag saknar att spela kula på skolgården vilket var något av det bästa som fanns. Våren nalkades och alla barnen på sköndalsskolan samlades på skolgården för att spela kula.
"UPPSTÄLLD FYRRAPYRRA! fem steg"
"skänk en kula till fattig man"
"ska vi bilda bolag? jag har massa järndankar"

Jojo, gogos, pokémonkort, disneydags(ja, för nån vecka sen zappade jag förbi det och blev lite ledsen när det sög..det var inte lika bra program som förut).

Nu ska jag ringa ett 08 nummer - min bästa vän och prata strunt.


Kommentarer
Postat av: Ida

hahahaha ååh "skänk en kula till fattig man".. hade jag nästan glömt! good times

2009-12-06 @ 18:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0