Get me away

God kväll,
Jag lever! Sprutan tog inte död på mig, men nu har jag ont i armen trots att det var igår jag tog den, men jag ska inte klaga! nu är jag skyddad och kan åka härifrån! Jag gillare.

Idag köpte jag min yranbiljett! tyvärr 1dag bara.. tråkigare men det är smällar man får ta som jag brukar säga! (jag säger det idag iaf..).
Idag köpte jag lite kläder for your information. Jag har inga bilder och ingen ork eller vilja att fota dom, men detta är ju ingen modeblogg så jag behöver inte. Nog med detta struntprat! dags för en låt.



Föressten hade jag personligt besöksrekord igår, det tyckte jag var kul!

Kommentarer
Postat av: fannyyyy

Lovissaaa you made it :D

2009-07-29 @ 21:15:13
URL: http://fannyjonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0