Kalla mig lilltönten

Imorgon runt klockan halv tio kommer en rädd och besvärad Lovisa befinna sig på vårdscentralen för att ta en spruta. Hepatit A vaccin inför den kommande utlandsresan. Sprutor är min absolut största fobi, bara att dom kommer upp på tal gör mig illa till mods. Det är något jag måste komma över!
Felicia ska i alla fall följa med mig som stöd! och på köpet fick jag Malin som också hänger på eftersom hon för tillfället bor hos Felicia. Ju fler desto bättre säger jag! he he hee. Efter denna upplevelse tar jag mig in till stan och pyntar min lägenhet med lite mer möbler.

På torsdag är det yran! PEPP NÅGON?
Jag ska kolla upp min ekonomi imorgon och hoppas på att det blir en tredagars istället för endags ticket!

Godnatt bloglovers, hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0