dead and gone

Jag är sjuk, sjuk, sjuk.
och jag befinner mig i Borås hos mina kusiner, trevligt! På onsdagkväll eller torsdagmorgon bär det av till Örebro. Dagen har bestått av bilfärd från klockan 9 till klockan halv 8 ungefär ! (JOBBIGARE). Jag kan berätta att jag inte tål bilbälten. Så fort jag tar i det eller kollar på det får jag en illamående känsla. Jag undrar varför...
Imorgon tar jag och min familj minus Simon plus Linas kompis Anna oss en tripp in till Göteborg och chillar lite.
Sjuk
åååh jobbig start på sommarlovet. Förkylningen bröt ut rejält idag! inte okej.
På dexter såg jag att betygen var inskrivna ! looking good!
MVG i alla kurser vi avslutat och i matte A ligger jag på VG men jag kungar inte på matte så jag ska inte klaga.  Det känns så sjukt mycket lättare att få bra betyg på gymnasiet än i högstadiet!

Imorgon tänker jag på LET PUTTE KNOW som spelar match!

EN SAK TILL! jag har fyllt på min mobil (äntligen) och har nu gratis sms! hallelujah
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julia

jag har också blivit sjuk lollo:(:(:(

2009-06-16 @ 11:17:32
Postat av: linda

Åh jag är också sjuk:( men fan vad bra med betygen lovisa :D (Y)

2009-06-17 @ 13:21:47
Postat av: Ida

aaaaah jag åker nu Lollo!! Jag ringer dig från flygplatsen!!! Lite smådepp att inte du kunde följa med :( men shööt, jag ringer dig! puuuuss!

2009-06-18 @ 11:09:45
Postat av: Lovisa

Krya på er!

Jaa ellerhur Linda! :D

IDA, CALL ME! Jag ville juu :( PUSS! glöm inte bort hur man pratar svenska..

2009-06-21 @ 01:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0