goodbye old, hey new!

Dagen började med att jag fick vandra 3 km i värmen (som igår) eftersom cykeln inte är lagad. Jag gick i mina shorts och lyssnade på musik och plötsligt hade jag en broms efter mig! Jag ogillar bromsar. väldigt mycket. dom gör liksom ingen nytta. köttätande flygfän. Den jagade mig! jag sprang i flera minuter och den hängde på! Dom är fruktansvärt snabba dom små liven. Tillslut gav den upp och jag dog av värmeslag.

Klockan tio över fyra satt jag på bussen på väg in till stan. Igår städade vi (min familj) ur hela den gamla lägenheten, helt sjukt hur mycket som kan få plats i en så liten lägenhet! Tänk att flyttstäda ett helt hus... Idag var det alltså dags att börja packa upp alla saker i Simons och min nya lägenhet. Awesome säger jag!

messy


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det kommer bli skit bra:)

2009-07-02 @ 17:52:32
URL: http://charlottemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0