Inte ett moln, så långt ögat kan nå

Vädret, alltså kolla ut genom fönstret. VÄDRET! Äkta sommarväder! det är såhär det ska vara.

Idag jobbade jag alltså 8-14 och fick gå hem 3 km, uppförsbacke ungefär, i STEKHETTAN med varma jeans! jag dog några gånger innan jag satte min fot innanför dörren hemma. Detta p g a att jag någongång under gårdagen fick punka på cykeln och ingen förare med körkort fanns hemma, så det var bara att traska!
Jag ser det på ett bra sätt, jag fick lite färg och jag fick motion :D jag kommer bli vältränad under dessa 3 veckor! akta er.
Väl hemma hoppade jag i min bikini, låg och läste lite och lyssnade på musik för att slutligen somna en stund i solens hetta. Klockan halv nio åkte jag, Felicia och våra mammor till Hara vid vattnet och fikade, MYSIGT! Massa bilder! Felicia, kvinnan med kameran. Imorgon har jag bilderna i min ägo!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0