ÖNSKA NÅGOT!

Klockan är 04.04(önska!) och jag tänkte gå och lägga mig. Min kropp är trött men jag är inte speciellt trött, fast det kommer kännas när jag stängt av datorn och lagt mig i sängen! Såhär på min blogg skulle jag kunna säga att jag ägde nog grabbarna som skulle dygna inatt ;)

Jag var inte med på korpenmatchen idag som tidigare nämnt för jag mådde sjukt "spy-illa". Det beror nog på för lite sömn och ändå sitter jag här nu(!?) vad håller jag på med kan man undra..
Anyway, jag hörde att Let Putte Know VANN med 1-0 mot det s.k bättre laget! WAY TO GO BRUDAR! :D

DEN HÄR KVINNAN GJORDE MIN KVÄLL! Jag kan inte tröttna på den! hahaha


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: linda

HAHAHAHHAHA

2009-06-10 @ 15:46:51
URL: http://lindaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0