Transformers: Revenge of the fallen

  • Jag och Felicia gick på Transformers premiären idag! COOL FILM. Den var mycket bra!
  • JAG HAR FÅTT NYCKEL TILL NYA LÄGENHETEN NU! härligt!
  • Jag har hunnit med två biobesök på en vecka. gött, och snart har HARRY POTTER OCH HALVBLODSPRINSEN premiär! Jag längtar, ååh som jag längtar! Filmen blir grov.
  • Jag fick punka på min cykel och fick gå hem från jobbet...
  • Jag missade bussen till stan så jag och mamma fick köra om bussen i racerfart och kliva på någon hållplats senare..

Kommentarer
Postat av: Julia

Har du fått nyckeln! vad kul lovisa:D

2009-06-25 @ 22:10:47
Postat av: Lovisa

Helt underbart Julia! :D

2009-06-25 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0