S O L

Vädret är underbart!
Blå himmel, varm sol, gött.

Under min midsommar vecka eller vad jag ska kalla den var jag först i Borås hos mina kusiner. Vi åkte in till Göteborg för att sedan åka vidare ut på Tjörn i Göteborgs skärgård till deras sommarstuga to be. Där åkte vi båt! UNDERBART!
På onsdagen åkte vi vidare till Örebro och med vi menar jag mamma, pappa, syster, systers kompis, jag, hund.

Veckan var trevlig förutom att jag har varit jätteförkyld och min röst har varit nästintill obefintlig! HE HE jag har låtit som en kråka!


Hund som gillar bilfönster














Kommentarer
Postat av: charlotte

HHAHAHAHHAHAHAAHHA BILDEN NÄR DU SITTER I BÅTEN PÅ SJÖN! hahahhahahahha

2009-06-22 @ 18:43:36
URL: http://charlottemalm.blogg.se/
Postat av: tea

Ängla... alltid lika snygg </3

2009-06-23 @ 20:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0