FÖRSTA MATCHEN MED 'LET PUTTE KNOW'

Vårat nybildade Korpenlag.
Idag spelade vi mot "Rosa Pantrarna" om jag inte misstar mig.
Vi blev ju åtminstone inte utklassade! 2-2 :) hihihi

Nu håller mitt huvud på att sprängas och jag måste gå till affären och köpa frukost, sen blir det plugga Hamlet hela kvällen. Livet är hårt. hårt vare. eller?

Let's make a list:
  • Svenska - Läs ut Hamlet, förbered diskussion - till imorgon
  • Idrott hemprov - fre 29/5
  • Samhälle hemprov - mån 1/6
  • Geography - maps and... tis 2/3
  • Svenska Insändare - ons 3/6
  • Spanska muntligt prov - ons 3/6
  • Prov, rymden - mån 8/6
Roligare dårå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst var det kul idag? :D

2009-05-26 @ 21:53:13
Postat av: Lovisa

jahadå det var det väl! :D

2009-05-26 @ 22:40:14
Postat av: Anton

Nice med korpen! Nåra i min klass är med i ett lag som heter BIFF. Går skapligt bra för de. :P

2009-05-26 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0