märker du hur fort det går

Idag hade jag som sagt muntliga delen i engelska nationella. Det kändes bra faktiskt!
Det var den enda lektionen jag hade eftersom spanskan inte orkades med p.g.a miljoner timmars hål ungefär.

Dagen bjöd på "föreningsrugby", åka förbi en trafikolycka på vägen hem (jag såg ett blodigt ansikte och ett brutet ben för den som var nyfiken. Usch, hemskt.),  jag övningskörde för första gången! läskigt men kul! man flög ju fram i 20 km/h heheheheeeee, WATCH OUT! jag fick pussa på en liten bassetvalp som var hur gullig som helst!
Imorgon hörde jag att det var grillning och party på G. "Mamma, jag vill oxå gå på bartyy!"

Föressten är sommarlovet inte långt borta nu! skönare, roligare, underbarare!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: linda

ses ikväll :D

2009-05-16 @ 13:47:42
Postat av: Lovisa

"Party menar du?"

"Ja, jag sa ju det - barty!"

Halleluja, Håkan är bäst! :)

2009-05-16 @ 17:43:45
URL: http://handdesinfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0