Nålar och choklad.

God eftermiddag som man säger!
Idag kom jag försent vilket jag gör i princip varje dag, även vid sovmorgnar. Jag kan helt enkelt inte komma iväg i tid.
NK hade vi hela dagen och just nu arbetar vi med människokroppen, oooh facinerande.
Vi skulle kolla vilken blodgrupp man tillhörde (frivilligt såklart) och jag ville INTE(min värsta FOBI). Sprutor, nålar rengöringsvätskor som luktar doktor gör mig illamående och svimfärdig ungefär. Väldigt obehagligt. Anyway, tillslut tog jag modet till mig och med Tea och Mariannes (plus lite The Kooks i bakgrunden) hjälp stack det till i mitt finger och två droppar blod låg snart på den lilla glasbrickan.

A, blodgrupp A. Kalla mig feg, men idag var jag duktig hihihi.
Jag köpte s.k naturgodis eller exotic snacks för den som vill, för jag tyckte jag förtjänade det. HA HA. Då fann jag iaf en ny favorit bland alla olika sorters nötter och vad det nu är. Kaneläpplen yoghurt lät väl inte så super men jag testade och det smakade ÄPPELPAJ! god. rekommenderas. hehehe.
Såg att det stod en påse full med enbart lakris på soffan när jag klev in genom dörren, Simons men det skadar ju inte att provsmaka lite.

Gotta go make some käk.
Adios amigos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0