!

Min fredag började med att jag fick stressa till bussen som gick 08.50. Så efter 4 timmars sömn satt jag på bussen hem till Oviken. Vädret var strålande!
Granntjejen på 5 år kom över och ville leka, så jag var lite av en barnvakt en stor del av dagen men det var mysigt. Vi cyklade och hade picknick på gräsmattan, "maten" bestod av sallad, vindruvor, en tomat och mjölk! haha. Jag har några bilder som jag tyvärr inte får in på datorn just i detta nu.

På kvällskvisten grillade jag med min familj grannen och min vän Felicia. Jag och Felicia gick sen ner till vattnet med Ängla(min hund för den som inte visste) och det var massa MYGGOR och knott! det var jag inte beredd på. Dom bits ju genom kläderna!

Vädret har varit härligt idag också,
Hoppas alla får en trevlig kväll!

 


Kommentarer
Postat av: linda

myyyysbilden :)

2009-05-03 @ 15:05:07
URL: http://lindaledin.blogg.se/
Postat av: tobahjas.

haha så ni grillade grannen och din vän?

2009-05-03 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0