vattendroppar

Idag var en fruktansvärt ovärd dag. Först spanska vilket jag visste att vi skulle ha. Sen trodde jag att samhällen och svenskan skulle vara eget arbete, men icke. Bara därför åt jag ingen lunch. Vi var tvugna att massa hål för att ta närvaro på svenskan som tar 1 sekund och sen fick man gå hem. OVÄRT.
Lyan, Lyan, Lyan(skolans fik för den som inte visste) vad vore livet utan dig.

Klockan halv tre kändes det som att klockan var 6 på eftermiddagen! Sjukt jobbigt. En skön grej var dock när man skulle hem för dagen, det regnade(det regnar nog fortfarande tror jag) varma stora vattendroppar! Jag och Julia sprang genom regnet och jag hade ingen jacka. HÄRLIGT! sommarkänslor.
All denna information bara för er :)
Nu väntar 4 dagar av ledighet! och klockan 5 ska jag ner på tacobaren med några fina flickor och chilla fett som man säger. Jag känner redan hur min budget rasar. Tänk om man hade lite mer pengar.

So long i alla fall. Jag skänker en tanke till alla er som glömt att filten, mattan, täcket eller liknande hänger på vädring ute på balkongen just i denna stund och blir genomblöt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt härligt faktiskt:D

2009-05-20 @ 16:03:49
Postat av: fanny

lyyyan <3

2009-05-21 @ 11:16:03
URL: http://fannyjonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0