Bonsoir mes amis!

Idag redovisade jag och min finfina grupp äntligen våran religionsredovisning!
Primitive Religions - Madagascar - Tanala - People of the forest
Sounds pretty damn interesting don't ya think!?

Det kunde ha gått bättre men jag gråter inte för det. När jag kom hem ringde mamma så jag följde med henne och pappa på Willys och handlade käk! härliga tider.
Imorgon börjar jag 13.15, lärarna har någon uppföljningsdag så vi slipper idrotten och jag gråter inte för det heller!



Sådär ska ett snyggt arbete se ut!(redovisningen) hehehe he
och jag gör en fisk posé! jag gillare

För ovanlighetens skull ska jag gå och lägga mig nu! klockan är sisådär tjugo över 12.

Bonne nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0