Det var en fin helg.

På fredagen var jag i Oviken, träffade min familj och drack glögg med Felicia, JUL!
Lördag ägnades åt engelskaplugg med Tea under dagen, vi var aldrig och simmade
som planerat, det får bli en annan dag.
På kvällen fikade jag med mina fina vänner på Karibu, pratade och hade det trevligt.
Efter det vid tolv tiden gick jag och Charlotte hem till mig och kollade på "Fucking Åmål"
det var längesen!
Hon begav sig hemmåt runt fem på morgonen,
så jag la mig inte förrän runt halv sex!
Söndagen bjöd på sömn och engelskaplugg
och på kvällen Lars Winnerbäck med Felicia!
Det var supernice! Riktigt bra och efter det kände jag mig glad nästan hela kvällen.
Det fick mig att sakna Stockholm på nåt vis. Känna den där flytta tillbaka känslan.
JAG ÄLSKAR MUSIK. fika oxå.

Några låtar som spelades:

I Stockholm
Kom ihåg mig

Jag får liksom ingen ordning
Elegi

Hugger i sten
söndermarken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0