Det snöar, sen regnar det, slask

Jag har blivit dålig på att skriva men jag har inte haft lust. Igår var jag och Tea på tingshuset och fikade eftersom vi slutade tidigt, MYSIGT!
Idag började vi skriva text och fortsätta på melodin på vad som ska bli bandets egengjorda låt på ensemblen. Roligt men lurigt tycker jag!

Ikväll åker jag hem till Oviken, jag hade tänkt mig en kväll med god mat och pianospelande, kanske att jag ska umgås med Charlotte och Felicia en sväng :) Jag har några låtar jag hade tänkt lära mig, bland annat Pearl harbor theme song och Hey Jude - The beatles.

Jag fick några bilder av Ida sen lovet när hon var uppe, det kommer fler. Jag tänkte slänga upp några sycken nu.

Jag och Ida sjunger med inlevelse!

Jag håller på att lära mig




Lillasyster, jag och Ida

adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0