KRYA PÅ ER ALLA SVINISSMITTADE MEDMÄNNISKOR

Jag har ont i min rygg.
I svanken.
Jag kan inte sitta, stå, gå eller ligga(typ) utan att det känns.
Det är inte kul.
Jag har även ont i något jag tror är ett revben. hehe
Förvånar mig inte om jag dör, alla tycks göra det numera.
Många får svinis men än är jag inte smittad.
Jag vill inte vaccinera mig.
Fast jag är lite kluven i den frågan.
Jag saknar min bästa vän som jag har flyttat 60 mil ifrån av någon anledning.

Jag tycker att det här var det sämsta och mest klagofyllda inlägget på länge.
Jag har planerat att tona ner lite på mitt msn-användande då min msn helt enkelt har fått fnatt. För er som vill prata med mig(vill någon det?) hänvisar jag till min mobiltelefon, för det vore trevligt om just DU ville RINGA, sms går oxå bra. hehe he


Jag och Ida

Kommentarer
Postat av: fannyyy

jag är också sjukt kluven i den frågan, pappa verkar ändå tvinga mig att ta det :s

2009-11-22 @ 22:19:23
URL: http://fannyjonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0