oxfilé on a thursday

Dagens middag (med min bror för ovanlighetens skull, annars burkar jag vara all by myself): Oxfilé, pommes frites, sallad, sås - det var gott. Jag och Simon make a perfect team in the kitchen märker jag!

Jag kanske ska börja med dagens middag istället för dagens outfit, fast såhär i skrivande stund kom jag på att det inte skulle vara så kul. tisdag: nudlar, onsdag: köttbullar och makaroner ... ni fattar.

Nu ska jag roa mig med historia och imorgon blir det kanske fest(utan alkohol för min del) men jag vet inte, annars är jag öppen för förslag!



Godkväll


Kommentarer
Postat av: fannyyy

finfin låt är de

2009-11-24 @ 08:49:27
URL: http://fannyjonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0