1 oktober

Jag och Charlotte hade en liten myskväll framför Grey's igår efter kören! Jag blev lite besviken på avsnittet. Jag ville gråta men det fick jag inte. Suger gör i alla fall att George inte längre medverkar i serien..

Nu idag hade jag sån tur att spanskan var inställd! sjuka barn wiihoo. Det resulterar i ungefär ett 3 timmar långt hål och att jag kan gå hem och dricka hallon/blåbärssmoothie. Fantastiskt, jag gillar smoothies. Jag gillar fika. Jag gillar ATT fika, det där att sitta och snacka med några vänner på ett mysigt ställe och jag gillar själva FIKAT. Jag gillar att baka också, så man kan fika. Jag gillar nog det mesta som har med fika att göra.
Fika + Musik = Lovisa.

Jag och Simon kör lite allsång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0