är man stor måste man vara snäll

Jag sitter i en av mina svarta soffor, kollar på kanal5s reklam, dricker te och äter en kaka som mamma bakade idag! TACK. En sockerkaka fast ändå inte. den har vanilj i mitten. god.

Igår åkte jag till Oviken. Simon och Jane kom också dit, det är trevligt och ovanligt att hela familjen är hemma.
Idag klev jag upp halv 2 för den som undrade. Efter det pluggade jag en skvätt, tvättade och städade rummet(!) innan jag åkte tillbaka till stan.

Vecka 43. Dödsveckan i pluggväg, prov o skit. Efter den här veckan väntar höstlovet! eller novemberlovet som jag märkt att folk här i norra delen av landet gillar att kalla det. Jag ska ha ett trevligt höstlov, även fast jag måste ägna lite tid till att plugga. Ida kommer på lördag!

man ska vara snäll även om man inte är stor, hihihi
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0