Jag är mätt

Jag äter alltid för mycket när jag kommer hem på helgerna så jag blir sådär övermätt. Det beror nog på att det är så god mat. God och riktig mat! Det är annat än vad man slänger ihop på veckorna trots att jag blivit bättre på det här med att verkligen göra middag varje dag.
Ikväll missade jag idol p.g.a att tvn var lite fucked up sådär. Den fungerar bara till att se på film just för tillfället. Canal Digital påstod att det var något fel med nätet och att fler hade klagat så jag tror på det.

Jag har ingen lust att kolla på Mamma Mia som resten av min familj så istället tänkte jag fördriva tiden med att försöka lära mig någon Beatles låt på piano! Dessutom har mamma bakat en kaka, den luktar lite jul (kanel).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0