Life is pain

Life is suffering.

Idag är jag ledig. Egentligen kan jag inte säga att jag är ledig, jag slipper bara gå till skolan men ändå måste jag plugga tusen saker! 2 prov + insändare den här veckan och nästa vecka består av 3 prov + engelska essay.
Det värsta är inte att det är så mycket att plugga, det är att jag totalt har tappat min studiemotivation. Jag har ingen som helst lust att slå mig ner och plugga och när jag inser att mitt religionsbetyg får lida om jag inte "step it up" gör jag ändå inget. VAD HÄNDER MED MIG? eeeehhh..

Förutom detta tråkiga kan jag även meddela att det just i detta nu står en målare i sovrummet och tapetserar väggarna och målar taket, wiiiie.
Under dagen tänkte jag gå och handla lite mat. Jag råkade få med mig mammas ica-kort till stan! yaaay!

Åter till buddhismen - life is pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0