3 inlägg på en dag, AMBITIOUS!!!!!!!!!!!!!!!

Jag måste få klaga lite. Jag hade egentligen bestämt mig för att sluta klaga på att jag har mycket plugg(och andra saker) och finna mig i situationen, klaga lite inombords kanske så ingen hör..ALLA HAR PLUGG!

Imorgon ska the english-assignment about gothic fiction vara klar. JAG har inte börjat plus att jag inte kan få mina tankar att rulla. Historian, The Byzantine empire, grupparbetet; jag ska vara klar med min del vilket jag inte är, vilket jag skulle ha varit för ett tag sen egentligen. MATEMATIK B I MÄNGDER! även fast det är ganska kul med matte just nu orkar jag inte plugga.
Det är sjukt mycket skönare att lyssna på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0