det var 17 år

sjutton år i staden, där jag växte upp och så märker du hur fort det går?

Inte sjutton år i staden där jag växte upp men 17 år som Lovisa Persson. Låten passade nästan in.
Först vill jag bara säga att jag inte känner mig det minsta äldre än vad jag gjorde igår. Jag är lite besviken, trodde jag skulle bli översköljd av en känsla av lite mer vishet kanske eller lite mer värk i ryggen när jag vaknade...

Fram till den här dagen har jag hunnit gå i 4 olika skolor och bott på 3 olika orter. 1. Sköndalskolan i Sköndal som namnet förtäljer i södra delen av Stockholm. Där spenderade jag mina 11 första år som Lovisa. Lovely place. 2. Ovikensskola, Oviken 60 mil norrut(jämtland) flyttade jag till vid 11 års ålder. Stor omställning. 3. Myrvikensskola. 4. Wargentinsskolan i Östersund. Här bor jag och går i skola nu. Östersund är litet men mysigt. Inte ett ställe man bor förevigt dock, inte jag, inte nu.

Igår innan jag somnade gjorde jag en review på året som gått, mitt år som 16 åring. Tankar och sånt. Jag skrev ner för att kunna läsa senare i livet, typ på min 18-års dag. Kan bli kul. Tänkte fortsätta med det.
Jag började gymnasiet, jag har mött så många nya människor, medverkat i ett korpen-fotbollslag "LET PUTTE KNOW", jag flyttade "hemifrån" kan man väl säga eftersom jag oftast bara är hemma hos min familj någon gång på helgen. Under min tid som 16åring har jag bott i två lägenheter. En etta och en tvåa vilken jag fortfarande bor i och kommer göra några år framöver. Jag har växt. Inte bara på längden eller bredden utan i mig själv(hehe he he hehe ja).

Jag, Linda Ledin och Stefan Ågren i min klass delar födelsedag! så grattis till er!
Hoppas dagen blir fin.

På den tiden hade jag tjockt hår..


Kommentarer
Postat av: linda

tack så mycket lovisa och hoppas din dag också blev bra :)

2009-09-03 @ 22:29:41
URL: http://lindaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0