HejHejHej

HEJ!
Klockan 03.00 under natten som var blev jag klar med mitt engelska arbete så nu är jag dödstrött! Jag har lite kvar att skriva på historia grupparbetet men jag ska i alla fall sova senast klockan 1 inatt har jag bestämt.
Jag pratade just med Charlotte, vi kollade lite på Jackass tillsammans genom telefonen. Det är så man umgås nuförtiden.. he eeh hehe. Imorgon börjar Grey's Anatomy och det ska vi se tillsammans efter kören! :)

Jag har även redan kommit på en väldigt bra julklapp till min pappa! Jag hoppas att han inte kollar in min blogg nu för då har jag spoilat skiten. En The Beatles collection! eller något liknande. Pappa och Beatles går liksom väldigt bra ihop.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0