Jag är i Sundsvall och brottas med schäfrar

Jag, min mamma, min lillasyster och lillvovve åkte till Sundsvall idag. Vi bor hos min moste och Tommy och de fyrbenta vännerna trigger och mizter, mysiigt. Vi har kollat på Idol och ätit tacos. Imorgon var det tänkt att vi skulle plocka lite svamp! Jag måste tyvärr plugga istället.. Skriva eup-uppsatsen som ska vara klar på tisdag.

Imorgonkväll kommer morfar hit och vi ska äta en sen födelsedagsmiddag eftersom jag och Lina har fyllt år. Det gillar jag. Vi ska också hälsa på mormor och kanske gå en liten shoppingrunda på birsta.

Jag kanske inte har berättat men jag har skutat bita på naglarna! Nu måste jag alltså måla dom hela tiden, men det är ingen mening att ha långa naglar har jag kommit fram till. Dom går bara av så blir man sur. De går dock bara av på vänsterhanden, hehehe varföööööör?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0