mcdonalds a.k.a donken

Jag tänkte dissa McDonalds faktiskt. Synd, för jag gillar att man kan köpa en cheese för ten spänn när man känner för det. Det skulle jag gjort igår egentligen men jag orkade inte. Klaga alltså. Ventliera. Få ut min anger(hehehe)
Igår var donkenpersonalen det segaste jag varit med om... sega var dom i varje fall. Det var inte bara jag och Tea som fick vänta längre än vanligt på våra BURGARE. Varje gång man ska köpa glass har dom ingen glass och när dom har glass har de ingen kolasås om man föredrar det. Dryckmaskinen är ofta sönder eller så är det bara jag som haft oturen att besöka donken vid just dessa tillfällen.. nej.

Jag är sjuk, kanske swineflu, kanske förkylning, kanske något annat. Vem vet. Jag hade i alla fall tänkt stanna hemma imorgon men jag kan inte missa idrotten och svenskan så det kändes lite tråkigt..

Det var det jag hade på hjärtat, har du något på hjärtat vännen?
nu spårar jag snart så jag lägger på locket. Ha en trevlig kväll.

personligen tycker jag den här bilden är läskig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0