Musik

Min blogg innehåller ganska mycket musik. Helt enkelt för att jag älskar det. MEN det var inte det jag ville få sagt utan detta; Om det är någon låt som fastnade eller helt enkelt känns värd att lyssna på igen så kan man gå in på kategorin musik här på sidan av bloggen så är allt samlat. BRA VA!

Ensemble A hade jag idag. Det var kul och nu har vi bildat två band. Piano och sång kära vänner, det känns bra.
Annars kan jag väl berätta att idag åker jag till Oviken, ut till ödemarken, hem till resten av min familj. Inget party för mig som för er andra alltså. Jag ska umgås med Charlotte och Felicia, det blir mysigt.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh kul Lovisa:D

2009-09-11 @ 17:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0