r.i.p

Jag måste bara skriva några rader om min mobiltelefon här ikväll.
En av mina käraste ägodelar, nokia 5310 express music är nu ur funktion.

Jag skulle dricka lite vatten i handfatet i badrummet och mobilen låg på kanten, resten kan ni räkna ut själva. Den fick bada litegrann. Först var den normal så jag torkade av den. En stund senare började den spela upp mina inspelningar, den första  var en mysko arabsång från Tunisien på högsta volym. Jag badade. Jag blev rädd. Sen när jag kollade på den var den svart som natten a.k.a SÖNDER!!!
Nu ska jag sörja och be om att den ska fungera imorgon. hehehehehe är jag förvånad?

Jag har förövrigt inte skrivit ett ord på min eup-uppsats(deadline tomorrow).. hörde ju att någon annan hade fått till 599 ord(600=max), gött. Förutom eup:n ska jag kolla på "svenska hollywood fruar" - hört att det ska vara underhållande.


Kommentarer
Postat av: isabelle

hört att någon annan är JAG, Åsa Maria Isabelle Sundqvist, man grovar ju ibland. HEHEHEHE



Sörjer din mobil lilla lilla lilla Lolle! Alla inspelningar och bilder </3 cryface

2009-09-21 @ 21:01:19
URL: http://oflyyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0