GUD

HEJ

Idag fick jag, inte bara jag naturligtvis men i alla fall, idag fick jag äran att lyssna på en föreläsning om hinduismen. Hare Krishna och såååå. Jag tyckte att han som snackade var så soft och skön att lyssna på att jag bara satt där i ekerwaldsalen och njöt av att slippa plugga och lyssnade på allt han sa utan att bli rastlös och uttråkad.
Vissa föreläsningar kan nämligen vara så fruktansvärt uttråkande, sådär så man nästan somnar i sin stol.

Efter skoldagens slut gick jag till willys utan vantar, med mig hade jag 28 stycken pantburkar (=14 svenska kronor). Efter willys besöket kunde jag göra kycklingsallad och de gjorde jag. Tack vare min promenad till willys där jag spenderade 197 kronor kan jag baka imorn.

Kommentarer
Postat av: fannyy

diggar dina ekonomiska detaljer, WILLYS <3

2010-04-19 @ 20:57:27
URL: http://fannyjonsson.devote.se
Postat av: fannyyy

lovisaaaa du gissade rätt :D

2010-04-19 @ 23:44:03
URL: http://fannyjonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0