wooohoooooo!!!

zaza bloggen, Emil här! Nu är det så att Lovisa är väldigt luddig efter en relativt tung natt igår HeHeHeHe så tar jag över skeppet.

Denna trevliga helg besökte vi vår egna huvudstad Stockholm! Vi anlände sent under fredagen och tog genast en taxi till vårat kära hotell lundhagen tror jag det hette. En helt otroligt luddig receptionist välkommnade oss genom att varken kommunicera eller kolla på oss, 1 av 5 flipflops till honom. Hotellet var för övrigt väldigt vackert osvosv, en trevlig lördag gjorde inget sämre. Förutom att jag fick ta hand om min kära som blandat parasiter och alkohol. Ingen vidare grogg enligt mig heheeh. Nu är jag väldigt trött och lycklig över våran son Greger som snart ska få se ljus. Hejhejehejehehjeejh bloggovic


Kommentarer
Postat av: johannananannanananannannana

hahahahhaah, mer!!

2010-12-12 @ 18:44:55
URL: http://jhnnastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0