100 dagar tilllll

Studenten, big happening of the year, i livet.
Idag firar massa glada ungdomar vad vi kallar "100-dagars". Super på krogen, har en trevlig kväll och firar att om 100 dagar är det dags för studenten!
Jag är inte 18 förrns den 3e september så jag kommer inte in  på krogen men jag tar trots allt inte studenten i år heller. 2011 är mitt år.
Jag gråter inte för att jag ligger hemma i min säng. Det är riktigt trivsamt faktiskt. Varmt duntäcke, skön säng, varma sockar, vetskapen om att det är svinkallt ute och jag får ligga inne i värmen med min dator och snegla på tvn :)

Ensemblekonsert i aulan på fredag - lite nervös då.



Terese, Tea & Jag i våra bästa dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0