bläääääääääääääääääääääääääääääääääähhhhhhhhhhhhhhhhhh

Hej, jag ligger under mitt sköna duntäcke och har ont i ryggen.
Jag är smått sugen på socker enbart för att jag igår tryckte i mig lite läskande cola som inte var så läskande. Den var lite halvt avslagen. Jag som inte ens brukar dricka läsk...
Jag kollar på "biggest loser" som jag förövrigt gjort varje dag så länge jag kan minnas nu. Det verkar vara det enda kanal 5 visar på förmiddagarna OCH kvällarna. Det borde avskräcka mig från onyttigheter men det tycker jag inte att det gör.
Jag måste kissa men det orkar jag inte.
Jag måste baka(läs: vill ha socker) men jag vill inte dra av mig täcket och frysa.
Jag vill gå ut för vädret är så fint men det är snorkallt så det är inte ens ett alternativ.
Jag måste plugga egentligen vilket jag ska göra också men det hör inte bloggen till. Jag försöker att undvika att prata om plugg här såvida jag inte känner att jag måste. Det tar ändå upp en så stor del av mina att göra listor och jag leker att jag har lov.

Det var något jag ville säga men jag glömde vad det var. Jag är kanske lite tankspridd. Jag tror jag ska göra mig en smoothie men egentligen vill jag ha en stoor tårta. Jag har ingen stoor tårta så jag kanske måste baka något liknande.
Jag längtar tills Tea och jag ska äta ett supersize meal på donken som i supersize me och spy därefter. Äta tills vi spyr alltså. Jag ler vid tanken.


Jag var bara tvungen att ventilera lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0