Charlotte Malm

Igår fyllde min fina vän Charlotte år! 18 år!
Nu får  hon gå på krogen, köpa cigg, snus o folle och adoptera ett barn.

Middag hade vi i varje fall igår hos mig, det var mysigt :)
Felicia sitter inne på bilderna så de får jag showa en annan dag!
Jag måste ringa och fråga om hon känner sig äldre. Kommer jag vakna upp på min födelsedagsmorgon och känna mig lite äldre än dagen innan? lite dåligare leder, ont i ryggen? eller kanske bara som samma gamla Lovisa med lite fler möjligheter.


GRATTIS CHARLOTTE! stor flicka nu
, dig tycker jag mycket om!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

åh tack så mycket Lovisa. Tack för talet också. Jag tycker om dig också jätte mycket :)puss

2010-02-21 @ 14:56:38
URL: http://charlottemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0