jag har sköna sockar

Ikväll fick jag... ett..återfall..
Jag trodde att jag skulle klara mig längre men det funkade helt enkelt inte.
Det känns inte som att det är någon mening att fortsätta...
Så fort naglarna blivit långa (längre och finare i alla fall) så går alltid nån av eller får ett jack i sig så man måste bita av den för att den inte går att rädda med filen.

Nä, självklart ska jag fortsätta min kamp. Nu ska jag klippa av alla naglarna och börja om från början.
Key-tools: nagelfil, nagellack och handkräm!

Jag har vid det här laget sett Paranormal Activity. Den fuckar upp min hjärna. Jag tål inte såna filmer..
Nu ska jag fortsätta plugga, go Voltaire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0